The Power of Storytelling in Banking to Influence

The Power of Storytelling in Banking to Influence

Ciele

<span>Ovplyvniť novinárov a klientov prostredníctvom ľudskejšieho prístupu, ktorého posolstvo vydrží.</span>
<span>Výhody pre účastníkov:</span>
<span>1) Prispôsobenejší komunikačný prístup na vybudovanie dôvery s novinármi a klientmi.</span>
<span>2) Rozprávanie príbehov s cieľom posilniť porozumenie novinárov v zložitých záležitostiach (financie).</span>
<span>3) Pomáha odlíšiť sa od konkurencie prostredníctvom ľudskejšieho kontaktu (novinári sú rozprávači).</span>
<span>4) Každý účastník si bude môcť vytvoriť svoj vlastný príbeh a predstaviť ho do 2 min. počas relácie.</span>

5) Toto stretnutie umožní ľuďom opustiť svoju zónu pohodlia a preskúmať nový vzdelávací nástroj, ktorý môže pomôcť ovplyvniť ich vzťahy s novinármi.

Účastníci

Profesionáli v oblasti vzťahov s klientmi (maloobchod a inštitúcie)
Hovorcovia
Risk analytici / manažéri 
HR / Komunikácia

Všetci manažéri

Obsah seminára

„The Power of Storytelling“ dnes (vplyv digitalizácie / globalizácie / rozlišovania     medzi bankami - „Môžem veriť svojej banke?“)
· Čo je rozprávanie príbehov? Spoločný brainstorming (Zložky; Rozprávač ako hrdina)
· Vplyv vyprávania príbehov na zúčastnené strany
· Štruktúra (vytváranie napätia, zápletka, bod zlomu, šťastný koniec)
· Skupinový koučing: Každá osoba zdieľa krátky príbeh, ktory nikdy predtým v profesionálnom prostredí nezdieľala, ale mala trvalý vplyv na spôsob, akým vidí veci - spätnú väzbu od skupiny, návrhy na zvýšenie vplyvu (štruktúra, dĺžka, hlas ...)
· Tréner zdieľa s médiami niekoľko úspešných príkladov rozprávania príbehov
· Zahrnutie firemných hodnôt vašej banky a vašich osobných hodnôt do pravosti a dôveryhodnosti
· Každá osoba má 10 minút pracovať na vlastnom príbehu a predstaví ho do 2 minút pred kamerou

Lektori

DAVID FROHRIEP

 Global Corporate Communications/Media Relations/International Training

 

  • Global Corporate Communications/Media Relations/International Training Professional with 17 years of international experience in industrial/financial sectors and government institutions;

 

  • 5 years Diplomatic Expertise with the German Government, Lobbying with EU/UN institutions

 

  • Media Trainer/Public Speaking for public/private sectors across Europe (EIB, EC, Nestlé etc.)

 

  • Authored and Implemented Global Communications Plan & Internal Communications Audit;

 

  • CEO and Senior Management Coaching with EMEA Media; speechwriting/position papers

 

  • In-Depth Expertise of European Business Media & Institutional Investors

 

KEY ACCOMPLISHMENTS

 

  • ConductedEuropean & Global Media & Public Speaking Training courses for 400 Directors, Head of offices, project managers & analysts

 

  • Crafted and Implemented first strategic Corporate Communications Plan for ALSTOM to ensure successful repositioning; authored Moody’s first Comm. Plan for Europe, incl. crisis communications

 

  • Internal Communications Auditaimed at aligning Communications set-up with the evolution of business objectives

 

  • Coached CEOsat SAP and ALSTOM about media relations and internal communications/marketing strategy

 

  • Prepared corporate speeches and position papers for Senior Management at ALSTOM/SAP/MOODY’s

 

  • Increased awareness of Moody’s to become leading European Rating Agency through strategic media relations with premium EMEA business/financial media (300+ journalists)+ European institutional investors

 

Developed ALSTOM’s global + Moody’s Europeanmarketing brochures and authored newsletters.

Garant

Mgr. Jana Patáková
  +421 915 952 827