The Power of Storytelling in Banking to Influence
Ciele
<span>Ovplyvniť novinárov a klientov prostredníctvom ľudskejšieho prístupu, ktorého posolstvo vydrží.</span>
<span>Výhody pre účastníkov:</span>
<span>1) Prispôsobenejší komunikačný prístup na vybudovanie dôvery s novinármi a klientmi.</span>
<span>2) Rozprávanie príbehov s cieľom posilniť porozumenie novinárov v zložitých záležitostiach (financie).</span>
<span>3) Pomáha odlíšiť sa od konkurencie prostredníctvom ľudskejšieho kontaktu (novinári sú rozprávači).</span>
<span>4) Každý účastník si bude môcť vytvoriť svoj vlastný príbeh a predstaviť ho do 2 min. počas relácie.</span>
5) Toto stretnutie umožní ľuďom opustiť svoju zónu pohodlia a preskúmať nový vzdelávací nástroj, ktorý môže pomôcť ovplyvniť ich vzťahy s novinármi.
Účastníci
Profesionáli v oblasti vzťahov s klientmi (maloobchod a inštitúcie)
Hovorcovia
Risk analytici / manažéri
HR / Komunikácia
Všetci manažéri
Obsah seminára
„The Power of Storytelling“ dnes (vplyv digitalizácie / globalizácie / rozlišovania medzi bankami - „Môžem veriť svojej banke?“)
· Čo je rozprávanie príbehov? Spoločný brainstorming (Zložky; Rozprávač ako hrdina)
· Vplyv vyprávania príbehov na zúčastnené strany
· Štruktúra (vytváranie napätia, zápletka, bod zlomu, šťastný koniec)
· Skupinový koučing: Každá osoba zdieľa krátky príbeh, ktory nikdy predtým v profesionálnom prostredí nezdieľala, ale mala trvalý vplyv na spôsob, akým vidí veci - spätnú väzbu od skupiny, návrhy na zvýšenie vplyvu (štruktúra, dĺžka, hlas ...)
· Tréner zdieľa s médiami niekoľko úspešných príkladov rozprávania príbehov
· Zahrnutie firemných hodnôt vašej banky a vašich osobných hodnôt do pravosti a dôveryhodnosti
· Každá osoba má 10 minút pracovať na vlastnom príbehu a predstaví ho do 2 minút pred kamerou
Lektori
DAVID FROHRIEP
Global Corporate Communications/Media Relations/International Training
- Global Corporate Communications/Media Relations/International Training Professional with 17 years of international experience in industrial/financial sectors and government institutions;
- 5 years Diplomatic Expertise with the German Government, Lobbying with EU/UN institutions
- Media Trainer/Public Speaking for public/private sectors across Europe (EIB, EC, Nestlé etc.)
- Authored and Implemented Global Communications Plan & Internal Communications Audit;
- CEO and Senior Management Coaching with EMEA Media; speechwriting/position papers
- In-Depth Expertise of European Business Media & Institutional Investors
KEY ACCOMPLISHMENTS
- ConductedEuropean & Global Media & Public Speaking Training courses for 400 Directors, Head of offices, project managers & analysts
- Crafted and Implemented first strategic Corporate Communications Plan for ALSTOM to ensure successful repositioning; authored Moody’s first Comm. Plan for Europe, incl. crisis communications
- Internal Communications Auditaimed at aligning Communications set-up with the evolution of business objectives
- Coached CEOsat SAP and ALSTOM about media relations and internal communications/marketing strategy
- Prepared corporate speeches and position papers for Senior Management at ALSTOM/SAP/MOODY’s
- Increased awareness of Moody’s to become leading European Rating Agency through strategic media relations with premium EMEA business/financial media (300+ journalists)+ European institutional investors
Developed ALSTOM’s global + Moody’s Europeanmarketing brochures and authored newsletters.
Garant
Mgr. Jana Patáková+421 915 952 827