Ako zvládnuť virtuálne porady a stretnutia
Ciele
1-dňový online workshop s cieľom naučiť účastníkov zvládať virtuálne akcie ako po technickej stránke (MS Teams), tak aj po stránke interakcie a zapojenia poslucháčov, a dosiahnutia požadovaného výsledku. Dozviete sa základné triky a postupy, a získate priestor nato vyskúšať si ich.
Účastníci
Zamestnanci Národnej banky Slovenska, komerčných bánk a ďalších finančných a nefinančných inštitúcií na rôznych pracovných pozíciách, a tiež ktokoľvek so záujmom o danú tému. Max. počet účastníkov je 10.
Obsah seminára
Virtuálna akcia, či už ide o schôdzku, prezentáciu, účasť alebo vedenie meetingu, nie je len o preklopení živého obsahu do online podoby. Vyžaduje zvládnutie viacerých disciplín, ako je práca s technikou alebo umenie napojiť sa na účastníkov, aj keď sedia za obrazovkou počítača. Dôležité je vedieť zaujať publikum a pripraviť celý program tak, nech sa ako prezentujúci cítite dobre a zároveň dokážete zaujať ľudí na obrazovke. Dnes sa mnoho manažérov, prezentujúcich a facilitátorov stretáva práve s problémami s pozornosťou ľudí na druhej strane.
Na interaktívnom workshope sa naučíte:
- Ako zvládnuť celú virtuálnu akciu nielen technicky, ale aj po stránke interakcie, zapojenia a dosiahnutia čakávaného výsledku.
- Ako pôsobiť na virtuálnej akcii prirodzenejšie.
- Ako upútať a udržať pozornosť účastníkov za obrazovkou počítača.
- Ako pracovať s technikou ako je kamera, mikrofón alebo svetlá.
- Ako ovládať nástroje pre online prezentácie.
- Ako si pripraviť celú akciu, či už ide o schôdzku, poradu alebo prezentáciu.
- Ako pracovať v hybridnom prostredí, kde sú účastníci prítomní ako fyzicky, tak aj online. Ako to všetko zakomponovať do každodennej praxe.
Lektori
Daniel Gamrot
Garant
Mgr. Vladimíra Lauko Jacková0905 436 751